16 Eylül 2010 Perşembe

EĞER FAŞİSTLİK BU İSE FAŞİST OLMAYAN ŞEREFSİZ VE ONURSUZDUR!

Demir dağların çocukları, çetin yolların yolbaşçılarıyız Sevdasız yürekleri yakmak için bedenlerimizin parçalanmasına göz yumanlarız Değmesin mabedimize namahrem bir el diye ipekten sıyrılıp, çelikleşen canlarız Kan verip göklere çektiğimiz göz nurumuza ikinci bir yıldızın bakışını bile kıskanıp, gökyüzüne kafa tutan bayrak sevdalılarıyız…
> >
> > Gözümüze hilalden önce göz değmedi, gözü hilalden başka nazlı yar bilmeyenleriz Sessiz gecede sevgiliye değil, sevdaya yazanlarız Sevdamız için ölüme, ölümüne meydan okuyanlarız Her karışına kan verip, tozunu paylaşmadığımız vatan için gerekirse toprak olmayı bekleyen kefeni üstünde gezen yiğitleriz Köşe başlarına çöken karanlık suratlara bir tokat gibi çarpan sözün sahipleriyiz Türk’ün tarihine not düşmek isteyen ahmakların göğsünde patlayan mermiyiz Geçmiş olan geleceğin, tarih yazan bir ceddin torunlayız…
> >
> > Binlerce yıl evvel ne isem bugün o’yum Birim, bütünüm Ne açılırım, ne açılım isterim Temelimle oynayanın kaderiyle oynarım Bakmayın sessiz duruşuma, bir an gelir çığ olur düşerim küffarın üstüne Sözüm kar etmiyorsa kahpe düşmana, yıkarım dağları yerle bir ederim dünyayı Ben ne Filistin’e benzerim, parayla satayım toprağımı Ne Irak’a benzerim, ölmeden terk edeyim toprağımı…
> >
> > Ben Türk’üm…
> > Üste gök çökmedikçe, altta yer yarılmadıkça ne bozdururum ilimi, töremi Nede açtırırım sağımı, solumu…
>
> >Ben bir faşistim çünkü ülkemi seviyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Bayrağımı seviyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Milletimi seviyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü ülkemi satmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Irkımı seviyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü kültürüme bağlıyım,
> > Ben bir faşistim çünkü ülkeme,ülküme bağlıyım ben,
> > Ben bir faşistim çünkü dilime bağlıyım,
> > Ben bir faşistim çünkü atalarıma,törelerime,geleneklerime bağlıyım,
> > Ben bir faşistim çünkü doğru yoldan çıkmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü esire işkence etmiyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü verdiğim sözden dönmüyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü başka milletlere hayranlık duymuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü insanımı seviyor,utanç duymuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü milletime yapılanlara unutmuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü yediğimiz sürgünleri unutmuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Orta Asya'da,Doğu Türkistan'da yapılanlara göz yummuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü hak yemiyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü harama el uzatmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü askere,polise kurşun sıkmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü karakol basmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü şehir eşkiyalığı yapmıyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Allah'a,Kuran'a bağlıyım,
> > Ben bir faşistim çünkü Allah yolundayım,
> > Ben bir faşistim çünkü Allah'tan başka kimseden korkmuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü Türk'e karşı herşeye karşıyım,
> > Ben bir faşistim çünkü Türklüğümle gurur duyuyorum,
> > Ben bir faşistim çünkü ben Türk'üm,Türk doğdum,Türk öleceğim
> >
> > EĞER FAŞİSTLİK BU İSE FAŞİST OLMAYAN ŞEREFSİZ VE ONURSUZDUR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder